Eerste pan-Europese AutoStore™ Showcase: Dematic zet virtuele evenementen voort

16 maart 2021

HEUSENSTAMM, Duitsland —Dematic gaat verder met Virtuele Evenementen op 31 maart met een Europese AutoStore™-presentatie en klanten-casestudy.

In het afgelopen jaar zijn voorraadketens opnieuw vorm gegeven, op hun kop gezet en getransformeerd, waardoor de behoefte aan automatisering groter is geworden. Klanten willen producten kunnen bestellen in elke gewenste hoeveelheid en van elke verkoper, en hun bestelling zo snel mogelijk ontvangen, terwijl retailers hun voorraadkosten gelijk willen houden of verlagen. AutoStore is een automatiseringsoplossing die wereldwijd door Dematic wordt geleverd en die bedrijven kan helpen concurrerend te blijven door efficiënter te werken en hun klanttevredenheid te verhogen.

Dit exclusieve online evenement wordt geleid door Professor Marco Melacini van de Technische Hogeschool van Milaan, die meer dan 20 jaar ervaring heeft op het gebied van het ontwerpen van opslag- en materiaalbehandelingssystemen en mondiale logistieke netwerken bij Dematic. Damiano Frosi, Directeur van de Contract Logistics Observatory aan de Politecnico di Milano School of Management, en verschillende AutoStore-deskundigen geven gedetailleerde innovatieve informatie over:

• De evolutie van de intralogistieke sector door te kijken naar de sterke en zwakke punten van logistiek, met een link naar duurzaamheid
  • De toekomst van logistieke automatisering vormgeven, het transformeren van magazijnen en distributiecentra om optimale efficiëntie, flexibiliteit en wendbaarheid te realiseren (met een speciale nadruk op Industry 4.0).
  • De automatiseringsoplossingen en toepassingsmodellen binnen de AutoStore-oplossing

Ga voor meer informatie en inschrijving naar de AutoStore Showcase-pagina.

Over Dematic

Dematic ontwerpt, bouwt en ondersteunt intelligente automatiseringsoplossingen die de toekomstige handel voor haar klanten in productie, opslag en distributie mogelijk maken. Met onderzoeks- en ontwikkelingscentra, productiefaciliteiten en servicecentra in meer dan 26 landen heeft het wereldwijde Dematic-netwerk van meer dan 10.000 werknemers geholpen bij het realiseren van succesvolle klantinstallaties voor enkele van 's werelds toonaangevende merken. Het bedrijf is onderdeel van de KION Group, een van 's werelds grootste leveranciers van industriële trucks en supply chain-oplossingen.

Volg ons op LinkedIn, Facebook en Twitter.

Dit persbericht en de informatie die het bevat zijn uitsluitend ter informatie bedoeld en vormen geen prospectus of verkoopaanbod of uitnodiging tot het aanbieden of aankopen van effecten in de Verenigde Staten of in enig ander rechtsgebied. Dit bericht bevat toekomstgerichte verklaringen die onderhevig zijn aan meerdere risico's en onzekerheden. Resultaten in de toekomst kunnen aanzienlijk verschillen van de resultaten die worden beschreven in deze toekomstgerichte verklaringen, als gevolg van bepaalde factoren, bijvoorbeeld veranderingen in zakelijke, economische en concurrentievoorwaarden (inclusief met betrekking tot toekomstige ontwikkelingen aangaande de COVID-19 pandemie), veranderingen in regelgeving, resultaten van technische studies, wisselkoersschommelingen, onzekerheden in geschillen of onderzoeksprocedures en de beschikbaarheid van financiering. Wij aanvaarden geen enkele verantwoordelijkheid voor het actualiseren van de toekomstgerichte verklaringen in dit persbericht.

Hoofd Marketing en Communicatie CE
Mobiel: +49 172 65 98 590