Dematic compenseert annulering LogiMAT met Virtual Showcase webinars

Heusenstamm, 11 maart 2020 – Dematic anticipeert onmiddellijk op het annuleren van de LogiMAT-beurs met Virtual Showcase webinars voor klanten en journalisten. Tijdens deze webinars presenteren experts de noviteiten en industriespecifieke oplossingen van het bedrijf.

Op dinsdag 17 maart en woensdag 18 maart worden tussen 09.00 uur en 13.00 uur seminars van één uur in het Duits gegeven en van 15.00 uur tot 19.00 uur in het Engels. De inhoud bestaat uit alle hoogtepunten die oorspronkelijk voor de beurs waren gepland, waaronder de nieuwe Dematic Micro-Fulfillment oplossing, Dematic’s gestandaardiseerde en geautomatiseerde palletopslag, de innovatieve Dematic Multishuttle 2 E en Dematic’s software-oplossingen. Tijdens de webinars krijgen alle deelnemers tevens live ondersteuning van een aantal experts. Iedereen die interesse heeft om deel te nemen kan zich gratis registreren via:

“Ondanks het annuleren van de LogiMAT-beurs, willen wij onze nieuwe producten en gestandaardiseerde automatiseringsoplossingen graag aan klanten laten zien”, zegt Rainer Buchmann, CEO van Dematic CE. “De gezondheid van onze klanten en medewerkers hebben echter de hoogste prioriteit”. Buchmann geeft zelf ook een online seminar over de nieuwe Dematic Micro-Fulfillment oplossing. Verder bespreekt René Sickler, hoofd van de businessunit service, de geoptimaliseerde oplossing voor automatische palletopslag, Dematic’s Standardised Automated Pallet Storage. Dr. Max Winkler, VP product development supply chain solutions, belicht de voordelen van de nieuwe Dematic Multishuttle 2 E in zijn webinar. Michael Kreutzmeier, hoofd van SAP sales Dematic Europe, geeft tips over het gebruik van Dematic’s intelligente software-oplossingen en hoe deze eenvoudig met SAP-systemen te integreren zijn. Na de presentaties zijn verschillende experts beschikbaar voor het live beantwoorden van vragen.

Alle webinarinformatie en de registratiepagina is te vinden op: https://www.dematic.com/en/virtualshowcase/

Over Dematic

Dematic is een intralogistieke innovator die intelligente automatiseringsoplossingen ontwerpt, bouwt en ondersteunt voor productie-, magazijn- en distributiecentra van klanten die de toekomstige wereldhandel bepalen. Vanuit engineering-, productie- en servicefaciliteiten in ruim 25 landen en een wereldwijd netwerk van 8.000 medewerkers heeft Dematic al meer dan 6.000 installaties bij klanten overal ter wereld gerealiseerd, waaronder voor een groot aantal toonaangevende merken. Dematic, met de hoofdzetel in het Amerikaanse Atlanta, Georgia, behoort tot de KION Group - een wereldleider in vorkheftrucks, supply chain oplossingen, magazijnautomatisering en gerelateerde dienstverlening. Meer informatie over Dematic is te vinden op: www.dematic.com/

Contact voor journalisten en redacties