Dematic annuleert LogiMAT deelname

Heusenstamm, 3 maart 2020 – Gezondheid en veiligheid hebben de hoogste prioriteit: Dematic heeft daarom besloten dit jaar niet deel te nemen aan de LogiMAT beurs. De reden voor deze annulering is het coronavirus, dat zich steeds sneller verspreidt.

“Veiligheid is al decennialang een belangrijke waarde voor Dematic”, zegt Rainer Buchmann, CEO van Dematic CE. “De gezondheid en het welzijn van onze klanten en medewerkers hebben altijd onze hoogste prioriteit.”

Tijdens een groot event als LogiMAT is het niet te vermijden dat bezoekers aan de beurs of onze standbemanning besmet kunnen raken met het coronavirus SARS-CoV-2. Rainer Buchmann vervolgt: “Daarom hebben wij besloten onze deelname aan deze belangrijke vakbeurs te annuleren.”

De oplossingen die gepland stonden om op LogiMAT te demonstreren worden nu tijdens een ander event in het Imagination Center van Dematic in Heusenstamm gepresenteerd, voor geregistreerde LogiMAT-bezoekers.

“Additioneel wordt tevens het MHLC Europe 2020 evenement uitgesteld”, zegt Rainer Buchmann. Binnenkort wordt een alternatieve datum gepland binnen de komende zes maanden. Daarbij wordt ook rekening gehouden met de wensen van de deelnemers en sprekers.

Over Dematic

Dematic is een intralogistieke innovator die intelligente automatiseringsoplossingen ontwerpt, bouwt en ondersteunt voor productie-, magazijn- en distributiecentra van klanten die de toekomstige wereldhandel bepalen. Vanuit engineering-, productie- en servicefaciliteiten in ruim 25 landen en een wereldwijd netwerk van 8.000 medewerkers heeft Dematic al meer dan 6.000 installaties bij klanten overal ter wereld gerealiseerd, waaronder voor een groot aantal toonaangevende merken. Dematic, met de hoofdzetel in het Amerikaanse Atlanta, Georgia, behoort tot de KION Group - een wereldleider in vorkheftrucks, supply chain oplossingen, magazijnautomatisering en gerelateerde dienstverlening. Meer informatie over Dematic is te vinden op: www.dematic.com/

Contact voor journalisten en redacties

Hoofd Marketing en Communicatie CE