Dematic organiseert eerste virtuele klantendag met presentatie van Landmark Group

Landmark Group's Premier Distribution Centre

1 februari 2021

HEUSENSTAMM, Duitsland—Dematic continueert de serie Dematic Virtuele Evenementen op 18 februari met een nieuwe klantendag. De internationale retailer Landmark Group opent de deuren van zijn nieuwe megadistributiecentrum in Dubai, VAE, waar Dematic de automatisering voor heeft verzorgd. Tijdens een online rondleiding van de 265.000 m² grote faciliteit kunnen deelnemers het tot nog toe grootste Dematic Multishuttle® -systeem van dichtbij bekijken (met meer dan 1200 shuttles, 95 liften en bijna 950.000 opslaglocaties) en een Garment-on-Hanger (kleding-op-kleerhanger - GOH)-systeem met twee miljoen stuks kleding. Daarnaast zijn er presentaties van experts over veelbelovende producten en branche-oplossingen. Omdat het een internationaal evenement betreft, wordt deze in het Engels gehouden. De volgende Dematic klantendag staat al voor maart van dit jaar gepland. De focus ligt dan op de supermarktsector, met de Belgische supermarktketen Ahold Delhaize.

“In de huidige situatie zijn digitale evenementen een belangrijk instrument geworden om contact met klanten te behouden en informatie over te brengen. Met de Dematic Virtual Events hebben we een unieke manier bedacht om onze innovatieve oplossingen te presenteren en tegelijkertijd een exclusief kijkje in live-projecten te geven", aldus Jessica Heinz, Director of Marketing, Dematic Central Europe. De reacties op onze eerdere evenementen laten duidelijk zien hoeveel belangstelling er is voor informatie over innovatieve oplossingen, zelfs wanneer men die evenementen niet fysiek kan bijwonen.

Ook nu kunnen besluitvormers, magazijnmanagers en supply chain managers en andere geïnteresseerden op de Virtuele Klantendag een informatief en gevarieerd programma verwachten, waaronder een discussie over de huidige en toekomstige uitdagingen voor voorraadketens. We hopen dat de uitwisseling van ideeën een nieuwe impuls geeft voor de ontwikkeling van toekomstige concepten. “Wij beschouwen de uitwisseling van de huidige ontwikkelingen in de markt als cruciaal voor het behalen van succes”, voegt Heinz eraan toe.

Het hoogtepunt van het evenement is een virtuele rondleiding door de systemen van het nieuwe mega-distributiecentrum van Landmark Group in Dubai. Deelnemers krijgen een exclusief kijkje in het functioneren van een ultramoderne faciliteit en een presentatie van Mihin Shah, Chief Supply Chain Officer van Landmark Group. Deelnemers kunnen het tot nog toe grootste Dematic Multishuttle-systeem ervaren, met ruim 1200 shuttles, 94 liften en bijna 950.000 opslaglocaties op tot wel 33 verdiepingen en een levering tot 15.000 bakken per uur. Tevens is het Dematic GOH-systeem te zien, dat tot bijna twee miljoen kledingstukken kan verwerken. Daarnaast beschikt de faciliteit over het hoogste pallet-hoogbouwmagazijn in zijn soort in de VAE.

Op het exclusieve online evenement gaan topsprekers ook gedetailleerder in op het project van Landmark Group, inclusief de software en diensten, en presenteren ze geavanceerde oplossingen voor intralogistiek.

Meer informatie over het evenement is te vinden op: Customer Day Landmark Group. Gratis registratie is daar ook mogelijk.

About Dematic

Dematic designs, builds, and supports intelligent automated solutions empowering and sustaining the future of commerce for its customers in manufacturing, warehousing, and distribution. With research and development engineering centers, manufacturing facilities, and service centers located in more than 26 countries, the Dematic global network of over 10,000 employees has helped achieve successful customer installations for some of the world’s leading brands. Headquartered in Atlanta, Dematic is a member of KION Group, one of the world’s leading suppliers of industrial trucks and supply chain solutions.

Follow us on LinkedIn, Facebook and Twitter.

Disclaimer

This release and the information contained herein are for information purposes only and do not constitute a prospectus or an offer to sell or a solicitation of an offer to buy any securities in the United States or in any other jurisdiction. This release contains forward-looking statements that are subject to various risks and uncertainties. Future results could differ materially from those described in these forward-looking statements due to certain factors, for example, changes in business, economic, and competitive conditions, regulatory reforms, results of technical studies, foreign exchange rate fluctuations, uncertainties in litigation or investigative proceedings, and the availability of financing. We do not undertake any responsibility to update the forward-looking statements in this release.

Leitung Marketing und Kommunikation CE
Martinseestr.1