Eerste pan-Europese AutoStore® Showcase: Dematic zet virtuele evenementen voort

Heusenstamm – 16 maart 2021 — Dematic gaat verder met Virtuele Evenementen op 31 maart met een Europese AutoStore™-presentatie en klanten-casestudy.

In het afgelopen jaar zijn voorraadketens opnieuw vorm gegeven, op hun kop gezet en getransformeerd, waardoor de behoefte aan automatisering groter is geworden. Klanten willen producten kunnen bestellen in elke gewenste hoeveelheid en van elke verkoper, en hun bestelling zo snel mogelijk ontvangen, terwijl retailers hun voorraadkosten gelijk willen houden of verlagen. AutoStore is een automatiseringsoplossing die wereldwijd door Dematic wordt geleverd en die bedrijven kan helpen concurrerend te blijven door efficiënter te werken en hun klanttevredenheid te verhogen.

Dit exclusieve online evenement wordt geleid door Professor Marco Melacini van de Technische Hogeschool van Milaan, die meer dan 20 jaar ervaring heeft op het gebied van het ontwerpen van opslag- en materiaalbehandelingssystemen en mondiale logistieke netwerken bij Dematic. Damiano Frosi, Directeur van de Contract Logistics Observatory aan de Politecnico di Milano School of Management, en verschillende AutoStore-deskundigen geven gedetailleerde innovatieve informatie over:

• De evolutie van de intralogistieke sector door te kijken naar de sterke en zwakke punten van logistiek, met een link naar duurzaamheid
  • De toekomst van logistieke automatisering vormgeven, het transformeren van magazijnen en distributiecentra om optimale efficiëntie, flexibiliteit en wendbaarheid te realiseren (met een speciale nadruk op Industry 4.0).
  • De automatiseringsoplossingen en toepassingsmodellen binnen de AutoStore-oplossing

Ga voor meer informatie en inschrijving naar de AutoStore Showcase-pagina.

Over Dematic

Dematic is een intralogistieke innovator die intelligente automatiseringsoplossingen ontwerpt, bouwt en ondersteunt voor productie-, magazijn- en distributiecentra van klanten die de toekomstige wereldhandel bepalen. Het klantenbestand omvat enkele van ’s werelds toonaangevende merken die met installaties van Dematic de toekomst van de detailhandel aansturen. Vanuit ontwikkelings-, productie- en servicefaciliteiten in meer dan 25 landen en een wereldwijd netwerk van 10.000 medewerkers heeft Dematic al meer dan 6.000 installaties bij klanten gerealiseerd. Dematic, met de hoofdzetel in het Amerikaanse Atlanta, Georgia, behoort tot de KION Group - één van de wereldleiders in vorkheftrucks, supply chain oplossingen en magazijnautomatisering.

Contact voor journalisten en redacties

Hoofd Marketing en Communicatie CE

Mobile: +31 653471777
peter.gloudemans@addit-benelux.nl

Disclaimer

Dit persbericht en de hierin opgenomen informatie dienen uitsluitend ter informatie en zijn geen prospectus of een aanbod tot verkoop of een uitnodiging tot het doen van een aanbod tot het kopen van aandelen in de Verenigde Staten of in een ander rechtsgebied.

Dit persbericht bevat toekomstgerichte verklaringen die onderhevig zijn aan diverse risico's en onzekerheden. Toekomstige resultaten kunnen wezenlijk verschillen van de hier beschreven verwachte resultaten als gevolg van meerdere factoren, bijvoorbeeld veranderingen in het bedrijf, economische en concurrentiesituatie (waaronder de verdere ontwikkelingen in verband met de COVID-19-pandemie), veranderingen in regelgeving, resultaten van technische studies, wisselkoersschommelingen, onzekerheden in rechtszaken of onderzoeksprocedures, en de beschikbaarheid van financiering. Wij nemen geen verantwoordelijkheid voor het actualiseren van de toekomstgerichte uitspraken in deze uitgave.