Dematic Virtual Showcase webinarserie

Heusenstamm, 8 juni 2020 - Dematic continueert de webinarserie Dematic Virtual Showcase. Experts van het bedrijf gaan klanten en journalisten uit de eerste hand informeren over intralogistieke oplossingen voor een breed scala van industrieën in 30 - 45 minuten online evenementen. De focus ligt op gerichte industrie- en marktsegmentoplossingen voor de levensmiddelenhandel, de proteïnemarkt, e-commerce en de koel- en diepvrieshandel.

Hoogtepunten binnen de virtueel gepresenteerde oplossingen zijn de nieuwste versie van de Dematic Multishuttle, de Dematic Micro-Fulfillment oplossing, het geoptimaliseerde pallet hoogbouwmagazijn en het AMCAP (Automated Mixed Case Palletizing) en AutoStore systeem. Er komt tevens een extra presentatie over de branche-overkoepelende automatiseringsoplossing van Mobile Automation. Van 15 juni tot 2 juli worden wereldwijd meer dan 40 Web events aangeboden. De Europese events worden tijdens de ochtend in het Duits en in de namiddag in het Engels en Frans gehouden. Daarbij krijgen de deelnemers tevens live ondersteuning van de experts. Geïnteresseerden kunnen zich nu gratis registreren op www.dematic.com/virtualshowcase.

"Nadat het online evenement in maart als vervanger van LogiMAT een levendige belangstelling en grote aantallen deelnemers kon registreren, hebben we besloten om verdere automatiseringsoplossingen in deze vorm te presenteren en dit in een wereldwijde context te doen", zegt Rainer Buchmann, CEO van Dematic CE. Tijdens de Dematic Virtual Showcase presenteren experts niet alleen de productgerelateerde en brancheoverkoepelende oplossing van Mobile Automation, maar ook benaderingen die speciaal zijn afgestemd op specifieke sectoren van de industrie. Afhankelijk van het toepassingsgebied en het eisenprofiel wordt de nieuwste versie van de Dematic Multishuttle, de Dematic Micro-Fulfillment oplossing, de geoptimaliseerde palletopslagoplossing, het AMCAP (Automated Mixed Case Palletizing) en het AutoStore systeem gepresenteerd.

Het eerste Europese event op 22 juni richt zich op automatisering in e-commerce, die - vooral in de dagen van Corona - nog steeds hoogtij viert. 23 juni ligt de focus op automatiseringsoplossingen voor de voedingsmiddelenindustrie. Op 24 juni wordt dieper ingegaan op efficiënte automatiseringsmogelijkheden voor koel- en diepvriesleveranciers. Twee dagen later ligt de focus specifiek op voor de proteïnemarkt ontwikkelde warehouse-logistieke oplossingen. Van het plaatsen van het product in de opslagcontainer tot het laden van de containers in de vrachtwagen. Mobile Automation krijgt een extra blok met onderwerpen in het Engels. Er zijn diverse data om uit te kiezen. Na de presentaties zijn de betrokken deskundigen nog beschikbaar voor live-gesprekken.

Alle data zijn direct te vinden op www.dematic.com/virtualshowcase. Gratis herregistratie is daar ook mogelijk.

Over Dematic

Dematic is een intralogistieke innovator die intelligente automatiseringsoplossingen ontwerpt, bouwt en ondersteunt voor productie-, magazijn- en distributiecentra van klanten die de toekomstige wereldhandel bepalen. Vanuit engineering-, productie- en servicefaciliteiten in ruim 25 landen en een wereldwijd netwerk van 8.000 medewerkers heeft Dematic al meer dan 6.000 installaties bij klanten overal ter wereld gerealiseerd, waaronder voor een groot aantal toonaangevende merken. Dematic, met de hoofdzetel in het Amerikaanse Atlanta, Georgia, behoort tot de KION Group - een wereldleider in vorkheftrucks, supply chain oplossingen, magazijnautomatisering en gerelateerde dienstverlening. Meer informatie over Dematic is te vinden op: www.dematic.com/

Contact voor journalisten en redacties

Hoofd Marketing en Communicatie CE